Tuesday, November 24, 2009

cuti ker????

Lambat sikit aku gtau result upsr...

Hambar sikit tahun nie... aku ingat pecah la rekod lagi, tapi hampeh... tiada siapa yang dapat 5A.. paling tinggi dapat 4A 1 C.. hmmm... malangnya C tu subjek sains... walaubagaimanapun subjek aku sndiri kali ini mengatasi la subjek math n sains dengan peratus lulus keseluruhan 81.1% berbanding 65% tahun lepas.. kualiti tetap sama.. Alhamdulillah.. gembira ada terkilan pun ada...

Postmortem dah wat jumaat lepas, berapi juga le, nasib baik xde gempa bumi. Ingatkan nak masuk entri masa jumaat tu.. tapi napat good news,, aku dapat smbung PGSR kat IPG tengku bainun... pasni belajar sambung degree lee... ok.. lecture dah datang nanti sambung... adios

sambung sikit.. nak dapatkan ijazah kali nie memang mencabar... mana tidaknya, dari pukul 7.30pg samapi 9.00 kelas... penaaat... ok wish me luck...

assalammualaikum wbt...

3 bla..bla..bla...:

emmii the strange said...

tahniah. makin jarang ler nampak muka ko lepas nih...huhuhuhuh. anyway, tahun depan cuba lagi. quality English skolah kami teruk tahun nih. Walaupun aku tak ngajar kelas top aku rasa jugak laa tempiasnya

wiegreat a.k.a. zeq said...

dont wory yek.. mayb no luck... budak2 dah wat yg terbaik...

time cuti aje aku xde... korang leh la sonok time nie.. hish...