Monday, November 30, 2009

Selamat HAri Raya

Assalamualaikum wbt...

Dapat sekejap luangkan masa ni, nak ucapkan selamat hari raya aidiladha buat semua muslimin dan muslimat.

Baru saja habis kelas, padahal raya dah berlalu beberapa hari yang lepas. Tak sangka aku kembali ke alam belajar semula, memang terasa jiwa dan raga nak pecah semula. Hmm.. kalau citer kat member aku yang sekor tu, mesti jawab 'Sape yang mintak'.. kasi panas aje hati aku.

Nak surf internet kat dalam hostel pun ade, tapi sume die blok. Baik tak payah ada internet je kat situ. ni pun berjalan 300meter pergi ke library, pasal kat sini ada steamyx. Saja nak check internet.

Kepada kengkawan tu, jangan lupakan aku pada musim cuti ni yek. huhu.. Dah la aku tak dapat cuti, kelas pun terlalu pack sampaikan ada waktu malam. huhu ;(
Kalau kereje kat ubern pun takde sampai macam ni tiap-tiap hari.

Ok, dah pukul 7.20 mlm, kang terjumpa menda lain lak kat library ni.. huhuhuhu,,,

Bersambung.........




0 bla..bla..bla...: