Thursday, September 25, 2008

berbuka pose!! terhebat

td berbuka pose ngan kawan2....
siap ade tema lagi....

'HANYA UNTUK PUAK-PUAK JANTAN, MACHO DAN MENAWAN'

sume idea burn... mmg dah jadi tradisi kalo musim puasa kita orng akan berbuka pose ramai.. no women allowed....
tp bygkan le.. kalo dah laki org jadi bujang mmg payah nak jaga dari org bujang... memg liar... pening kpala diwatnya....
heheh....

masa berbuka tp mmg best pasal mcm makanan ade.. aku x smpat amik sume gambo coz trlalu asik ngan makanan... hehe perut lapo....

mmg ari tu paling membuatkan kenangan terindah buat sume org... sume happy n nampak kemesraan persahabatn antara satu sama lain... satu lagi kalo org ulu bernam pegi luar... mmg buat malu jer.. hehe nak tau ..
pasal kita buat hal masing2 je... ngan suara sumbng kitaorg menyembang.. mcm dah xde org lain kat sebelah... sume muka mcm hangin je.. kitaorg plak wat kedai makan mcm ulu bernam... gelak xyah nak citer le... setan2 yg dipenjara skarang nie pun x kuat gelak mcm kita org... tp aku x gelak byak le.. heheh.. penipu...

alhamdulillah makanan sume settle... just ade 2 - 3 orng mmber x dpt dtg... xpe suasana masih hangat n berbisa.... sate pun abih kali ni.. x mbazir....



sebelum.....


tengah nyantap...




sesudah.... settle...

pastu kene ade



jeng..jeng... amaran kesihatan rokok membahayakan kesihatan!!!


pastu kitaorng bertenang ngan g solat...
pastu agenda kedua baru bermula.... biasalah kalo duk ramai2 mesti cari mangsa....
paling mudah nak baham mangsa ialah burn.. tapi sebelum tu.. sume kene charge rm 18 sekepala kat Restoran Mutiara... sebelum agenda diteruskan kene dulu order air panas... kasi panas sket suasana...


aku order air nascafe tarik... mmg kaw...

pastu baru la pekenaka burn... mcm2 la burn kene dari rokok sampai la kes2 rahsia die... tukang mngombok die.. ajoi...mie...fadzli... aku plak tukang rimaskan die... aku rakam video ngan gambo...yg lain kasi tmbah perisa aje... burn nie jenis lurus sket.. so sng nak kene... tp yg herannya... dosa sume dapat kat die??? nape... kene tnye balik tukang ngombok... huhuh.....
kalo burn dapat pindah ke kedah.. nmpak taun depan skolah rendah tutup coz sume guru2n murid ikut skali ...ke skolah barunya... die ibarat ahli sufi yang mpunyai badan berbulu... huhu... jgn mare yek...

dah lama sampai tokey kedai dan pengunjug lain rimas tgk gelagak ktaorg... dorang pun blah... bising sgt dengar sore kiteorg... kamarul kata... kita punye gelak boleh menyamai orng yg pergi terawih panjangnya.... dasyat... bayk dose je.. mula2 tu dah elok niat berbuka beramai2... tp bile nak masuk chapter kedue... abis.. ajoi ckp dose burn macm dosa x mandi junub katanya... mmg pedas ayat ajoi.. haha.. macam2...

dah puas kene .. kitaorng g plak shopping depan the store... beli baju.. beli sluar n mcm2... yg nampak byk shopping burn.. sume baju die try kat bazar...


murah...murah.. rm 15 2 pasang bju...



aku smpat posing smbil mie sibuk ngombok burn... x abis2...

lama gak shopping... so lum nak balik aku ajak g minum kedai mamak.. balance duit td masih ada... sebenarnya saja je,,, nak pau burn... dulu penah aku makan kat kedai mamak ni ngan die blanja aku saja rm 10 sorang... hehe.. xkan nak minum air tea o... malu la... so...



aku pejam mata.. aku point kat mana2 minuman nie



dapat la ni... mocha belnder..

tp masa mamak 2 order berlaku insiden ini....



nak tau... mie order kat mamak teh tarik.. tpi die gune iklan teh tarik separuh...
die wat la sore halus' tak boleh'... 'nape'... tu yg gelak tahap cipan..
skali lagi sume planggan kat c2... hangin je ngan perangai warga2 pendidik ulu bernam nie...

botol biru 2 plok....



fadzli bwak dari umah... leh trus minum tanpa order kat mamak.. free of charge tp.. lie pun wat pragai macam aku.. order air mahal2...org lain order air murah2 je .. tp aku, fadzli ngan kamarul berbeza... tp bile minum pening kpala pasal sejuk betul air 2 sampai menangkap kat kpala... dah abis nyembang kitaorng pun blah.... dah tentu burn bayokan... trima kasih burn.,..... heheh....

ape2 pun mmg happening la malam td...