Thursday, October 30, 2008

B2 Part 3

Satu lagi kejadian.... bagi aku kotor pun ade... kejadian ni pun berlaku kat umah nuar yazid..

pada hari sabtu pagi.. suasana memang nyaman dan damai... aku time tue boring2 masak le nasik goreng yg biasa mak aku masak... yg penting pakai lesung batu...

bile dan settle aku makan... bedebus.... kecepur.... kebaboom... bunyi kat dapor... aku ketika tu kat depan umah.... tekejut ngan bunyi tersebut cube menyiasat... manala tau ada alien datagn ke... aku nie peminat citer X-FIles dan citer2 seram....

sambung balik.. sedang aku melangkah perlahan2lahan mcm jebon.... aku ternampak sepasang mata yg sedang memerhati aku dari arah pintu tandas,,,

Astarfirullah... beristifar aku byk kali....
tanpa berlengah aku berlari sekuat ati keluar umah dan terus berlari ke belakang umah.....
aku membuka pintu blakang umah dgn perlahan2 lahan smbil mata aku meliar memrhati di setiap penjuru.. ya aku sudah nampak... sekali lagi aku berlari sekuat ari ke dpn umah smbil membiarkan pintu blakang umah terbuka.... dgn mencapai sebatang kayu aku menyergah entiti itu...

entiti itu menyerupai dgn apa yg telah sani dan radin ceritakan aku semasa dihutan.. mereka menagkapnya dan membuat kari daging yg enak... ya itulah biawak....

akhirnya aku berjaya menghalaunya lari kebelakang umah... yg aku herannya mana datangnye biawak tu... sedangkan ketika itu pintu blakang tertutup rapi... hasil siasatan forensik aku mendapati biawak gle dan bodo tu bermandi manda di dlam lubang sisa2 toksik aku... upanya ia tersesat dan terus masuk ke dalam umah aku...

akhirnya terpaksalah aku jadi cleaner sementara pasai banyak menda -tut- .... sensor skit nak sebut.... cube anda bygkan kalo anda sedang membuat pelaboran bijak ketika menda itu tgh sesat... lu pikir la sendiri...

umah nuar yazid plak penuh ngan cap2 jari kaki yg berwarna... hish..... geli aku.... :P

1 bla..bla..bla...:

lynda_siebie said...

aku ingat pe la td...seram sejuk tengkuk aku bace...kui..kui..kui...