Thursday, October 30, 2008

Teka teki ku....

Time bile kpala aku naik x betul atau giler aku cube buat orng rimas... paling aku suka buat owg rimas ialah burn.... kalo jumpe die mesti kasi die rimas.... die sonok ngan rimasan aku tue..
paling aku x lupa die nak guna tenet umah aku pasal nak siapkan assigment.. free of charge je... aku xde bkira sgt ngan kwn2... kalo nak sedekah kita x tolak hehehe....

time di kusyuk wat keje dia aku akan kaco dia ngan bagi teka teki bodo aku nie.... hehe... menarik kan.... sape2 tgh wat keje mesti nak cari jawapan nye gak kan....
cubela test kan org yg anda mahu rimaskan.... slamat mencuba...

TEKA-TEKI YANG PERLU DIBERI PENAMPAR !!!...

1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin.

4) Binatang ape yang power dlm bab berKarate?
Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan
kepada saye.

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

7) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Answer: Pembohong...

8) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
Answer: Usus

9) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu rambut

10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Answer: Neneknye si katak

11) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan 'buaya'

12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Answer: - Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
- Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

13) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

14) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Answer: Tukang gali kubur

15) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung

16) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

18) Gajah terbang dengan ape?
Answer: Dengan susah payah......

19)Bebanyak ikan, ikan apa yang selalu sakit perut?
Answer: Ikan kembung.

20) Apa dia: bila kecik dia hitam, bila besar jadi putih?
Answer: Michael Jackson.

21) Bebanyak singa, singa apa yang tak makan daging?
Answer: Singapura.

22)Kenapa hidung lembu sentiasa berair?
Answer: Lembu tak tahu nak kesat hidungnya dengan tisu.

23)Burung apakah yang paling penyayang?
Answer:Burung belatuk... sebab dia bela atuk.

24)Lembu apakah yang selalu dicari?
Answer: Lembu apalagi... lembu yang hilanglah.

25)Kalau seorang, sendiri tau. Kalau berdua, dua-dua sama tau. Bertiga,
tiada siapa yang tahu kecuali orang yang buat. Kalau berempat, lagilah tak tahu... apa dia?

Answer: Kentut...

26) Bom apakah yang tak pernah meletup?
Answer: Bomba ataupun kuih bom.

27) Kereta apa yang orang tak pernah panggil kereta?
Answer: Teksi.

0 bla..bla..bla...: