Thursday, October 30, 2008

Perkhemahan yg ditunggu,,,

Kini kembali saat yg paling aku tunggu... hhee.. perkhemahan uniform... watchout ya year 6....
hehe...

Yg penting anwar penulis blog firolzone.blogspot akan bertandang... dan .. memeriahkan lagi kem tersebut... haha... minta2 la malam tu malam yg sangat gulita... oh bulan ku tak mau lihat di kau la malam sabtu nie... hehheeheh...

Dulu aku glamor ngan saka2 aku... skrg dah dpt new identiti... KEJAM.. kali nie bertemakan perkhemahan kejam.....

3 bla..bla..bla...:

lynda_siebie said...

rajin tul korang buat camping kat sek ek....bagus2!!! sek aku pun nak buat gak next week tp xla mcm korang siap ada "sesi burung hantu"...maklum le sek aku bknnye ramai kumbang...kang klu bunga2 je yg dok kat gelap tu..lain plak jadinyer....hehehe

wiegreat said...

haha... kang x pasal2 layu plak bunga2 kat sek tu kan... hahahah...

Turn Core-Rawk said...

yee zack marilah kite melakukan kekejaman ...kite akan pastikan huahuahuahuahuahua

budak2 aku, jaga2
cikgu hantu selubung
akan kembali