Monday, April 13, 2009

ape nak citer 26: habis perikse...

masa tu aku kene jaga bebudak taun 3.. antara kelas yg nak bermanja2 ngan aku... yela bebudak kecik lagi....

so time tu pekse (exam) pengesanan paper last.. depa pun dah abis menjawab... so bagi mengelakkan dorang bising aku, aku x wat mcm kelas len.. slalunya cikgu cikgi akan sound DIAM atau KEEP QUIET....

tp aku lak wat wat satu aktivit.. mula2 tu tenang sket,.. tp lama kelamaan sonok lak men ngan dorang nie... first... aku suruh dorang diam jadi patung... senang sket aku leh tanda kertas exam pengesanan dorg...

mmg sunyi xpa pergerakan dorang buat...
pastu, borin lak rasenya tanda kertas bebudak,, yela asik salah aje.. tenson gak le,, so aku aku suruh le bebudak posing sket... lama2 sume menunjukkan aksi2 yg luar biasa... wah terpengaruh ngan AF kot... huhu.. so ni le gambo yg aku amek.. enjoy...




time ni lum abeh jawab lagi...


tunggu time abis...


penantian suatu penyeksaan..

tp ble dah abis...




nie bukan denda yek.. sume tgh berposing ikut suke ati dorang... mmg lawak gak le... at least aku enjoy tgk gelagat depa nie...

3 bla..bla..bla...:

wiegreat a.k.a. zeq said...

sejak azali lagi.. aku kan guru yang penyayang... sume bebudak suke kat aku... kengkawan je salah sangka kat aku... huhu... kalo x x dapat la title guru paling popular kat skolah nie... heheh...

wiegreat a.k.a. zeq said...

sejak azali lagi.. aku kan guru yang penyayang... sume bebudak suke kat aku... kengkawan je salah sangka kat aku... huhu... kalo x x dapat la title guru paling popular kat skolah nie... heheh...