Thursday, April 23, 2009

Chicken a la Carte

ni kisah untuk mereka yang suke bazirkan makanan... ingatlah bahawa supaya sentiasa bersyukur dengan nikmat yg diberikan dan jangan bazirkan kerana kita tidak tahu apa yang bakal menimpa.......

bile aku tgk citer nie... sebak jugak la... jgn la anak2 aku atau anak didik aku jadi cemni...

2 bla..bla..bla...:

::Cikgu Liza:: said...

aku dah tgk video nih dlm isuhangat.. tapi memang sedih sgt..

by the way.. pe cite? nape lama tak update? mabuk2 mcm bini li jugak ke? hehehhehe..

wiegreat a.k.a. zeq said...

heheh.... bukan xnak update..
skrg nie mmg ter'bizi'est sesangat... pastu.. kalo sibuk ngan game travian... dah nak masuk kat stage final... hehe... mmg byk citer nie... tunggu......