Tuesday, November 11, 2008

johor mai..

akhirnya fakrul nuar berjaya menjejakkan kaki skali lagi dibumi ubern nie.. mmg terubat la rindu die kat ubern nie... hehe... masa time berkemah tu umah aku dijadikan tempat berteduh depa yg duk jauh.. nak mandi ke.. nak ape ke suma ada...

sampaikan redza kata umah aku lebih baik dari hotel... stat dari bilik mandi sampai ke bilik aku... sume lengkap.. cuma bawak kain tuala je.. nak ape..syampoo rambut.. pencuci muka... minyak rambut... minyak wangi sume lengkap.. xyah bwak sume free je kat cn.. abes die bedal.. cinabeng sungguh yek.. nasib baik la sehari.. kalo sebulan alamatnya pakai sabun basuh baju le aku pakai mandi.. leh tahan wangi sampai bile2....

pe2 pun trase happening le umah aku nie.. ape2 pun nuar... teringat masa aku posting ngan die dulu.. aku awal seminggu lebih dari die... slalu aku sebut name depan die.. lum biasa panggil nuar.. so aku sebutla fxxk roolll nuar... hehe... tp x elok wat slalu... nanti kene bangsat nati .. huhu.. lastly time kasih datng ubern.. hehe. cuti sekolah jgn lupa dtg lagi yek....

2 bla..bla..bla...:

Firol said...

Thanx U Zack........... Nampak Logo ni baru timbul sikit ....

Setau aku masa kat B2 hang pengemas ,nak masuk rumah hang pun segan,bersih ngalahkan rumah keluarga...

lynda_siebie said...

woit..lama x dgr citer.....busy sgt ke....ko dah tak layan skype ker???