Sunday, March 8, 2009

ape nak citer 20: redza singgah

(gmbo kurang kualiti)

lama aku x dgr die punye ketuk meja... slalu die ni wat lawak... nak cite c redza ni.. kene baca entri firol... kalo aku citer pun menda yg sama....

aku lupe bile die dtg singgah... x silap aku ari senin tu kot.. masa ari MTQ kat bamboo bay... aku x dpt nak sembang lama2 ngan die psai aku butui2 bizi sgt ari tu... kelas ade 8 periods n latihan terakhir budak nasyid... so smbang pun die citer pasal skool barunye...

katanye... (macam sarimah lak) kat skool die.. bos die very da facy... smpaikan kalo petng tu ade SBT smpai kul 3.30 pm... sume guru, samada yg terlibat atau x terlibat SBT kene balik 3.30 ptg gak... dasat.... dah plak tu... jaga skool die mmg kuncikan pagar... so sape2 ade emergency... kene dapatkan surat kat bos then serahkan kat jaga... baru dpt kuar...
mmg seksa guru la... kalo yg ade anak2 terpaksa anto skool agama.. kan susah tu... cubela bertimbang rase sket... kalo bdk dapt 5A ramai xpe la... ni xde.. skolah pun besar dari ubern skool... (mara nie..)

ape2 pun time kasih kat redza sudi jenguk balik ubern nie.....
jasa mu tatap dikenang....

ni ape nie... adus... abis piala budak korang wat ash tray yek... jgn duk nmpak big bos ubern udah .....

2 bla..bla..bla...:

lynda_siebie said...

manusia mmg mudah terlupa....tp kekadang ada sesetengah perkara yg langsung x dapat dilupakan sampailah kita mati....

wiegreat a.k.a. zeq said...

mintak2 le bukan anak2 aku aje engat kat aku... sluruh keturunan aku pun mintak2 akan engat aku...

nanti aku nak pas aku punye blog nie kat anak cucu cicit aku.. bior depa engat kat aku lagi... uhuk uhuk... mcm dah tua bangke aje..