Sunday, August 16, 2009

tiada lagi lagenda

baru minggu lepas rasanya aku pegi umah syam...

dapat makan makanan special org umahnya buat... soto special...

kene tunggu 3 jam baru dapat makan.. xpelah dalam ati aku, makan makana free...
mmg layanan diberikan 5 bintang le sekuarga tu...

aku makan sket aje, bile dah kekenyangan siap ditapau balik ke ubern, dgn tergesa2 syam menapaunya....

aku amek ajelah.. tgh on da way balik die call... zeq aku minta maaf ada tiga bahan utama aku nak bagi skali...ayam, taugeh n papadum.. xpe la dah rezki aku.... ape2 pun tima kasih yek..

dulu ada org gak yg slalu g umah syam.. tp kini dah dilupakan.. hehe..
sebenarnya nak kasi jeles je kat org tu.. hehe...

kalo cuti skool die slalu taruk motor kat umah syam.. hehe...
skrg ni ajak aku je ke umah.... hahaha.... :P

kalo sape2 bace mayb x bape paham.. xpelah.. anggaplah entri aku ni merapu sket... heheh..



walaupun bukan org jawe... tp boleh la masuk makanan nie... aksi syam makan xpe mghirukan aku ngan warga2 kat umahnya... hish dasat....


0 bla..bla..bla...: