Saturday, February 14, 2009

ape nak citer 13 : hari sukan skub

akhirnya berjaya jugak prog sukan sek tahunan sek aku kali ke 17 pada 12/02/2009....
satu tarikh yg aku akan engat.... byk gak le peristiwa pahit n manis berlaku ari tu...
ape2 pun aku xde simpan dlm ati... tringat pesan tok guru aku...
org yg nak imannya kuat sering diuji oleh Allah S.W.T.... samaada baik ataupun buruk.....
bile kita kuat beramal insyaallah ujian tu kdg2 bentuk musibah atau sebaliknya...
yg penting kita tau cara nak hendlenye ngan baik....adalah nati hikmahnye...
slalu terjadi kat aku....

peristiwa hari tu.....(secara tersirat)
1. panas hati....
2. jet pejuang bedil zionis
3. kulit terbakor
4. tiga pakatan tumbang
5. alien menang
6. topi kuning
7. pencemaran alam sekitar
8. padang clear
9. asar kemana??
10. kene rakam ngan ckgu math..(benci tul)
11. kene 'api'2 ngan ckgu BM n ckgu math
12. xyah msk mlm

ha... sape IQ tinggi leh paham kot...hehe...

ni gmbo candid aku smpat amek...

































































sume ni persiapan umah sukan masing2.... nmpak meriah gak....


sape kata budak2 takut kat aku.... dlm kelas je depa konon takut... nie ape... kalo budak laki xpe la ni pompuan... asbestos btul...
mayb nak jadi atlet gimnastik kot si nana nie...siap suruh aku amek gambo lagi... hish gile glamor btui....





cube teka sape pegang sepanduk nie...... taun dulu pun die ngan gaya gimik gak pegang sepanduk.... nak tau klik sini

mmg budak yg sama.... kesian ada, lawak pun ada.....
xpela taun dpn sek men lak... leh jadi maskot len plak yek...
sume idea anis...guru umah sukan... ade ke alien (ayat jeles)...



ape2 pun... congrates bebudak yg menang dlm sume acara...
x lupe pada s/u agus(skli lagi bukan name sebenar) n anuar(guru math@s/u sukan) coz bjaya mengendalikan temasya sukan kali ini.... aku bagi 5 bintang.....

4 bla..bla..bla...:

Firol said...

bile klik terkezut balik ke blog aku..hohoho..sian Saka aku tu....asik jadi maskot je...

wiegreat said...

hehe...tau xpe... kali nampak muke asli sebenar saka tu... ahaks...