Friday, February 13, 2009

ape nak citer 12 : membesar dengan kartun

tringat plak aku masa zaman kanak2 dulu...
mcm2 cite.. tp xleh citer sumenye.. malu...
kali ni nak citer pasal kartun fav aku... mesti wajib tonton walaupun slalu kene rotan ngan mak aku pasal asik tgk tv je.... xpela yg pnting jgn tv asik dok tgk aku udah....

ni antara paling favourite aku le walaupun sume aku suke tgk....



Visionaries... ala2 worrior yg leh tukar jadi haiwan....



pastu transformer le... walupun byk versi... aku pling suke transformer masterforce ni... pasal manusia leh bertukar menjadi robot.. mmg slalu brangan2 le masa kecik nak jadi robot..
transform....head on....

masa kecik dulu mmg ada beli pedang thundercats nie... siap ada lampu lagi... logo2 tu xyah ckp le mmg berlambak jual time tu.....











Kickers...
citer yg menaikkn smgat aku untuk bermain bola bsungguh2....
x tahan cara tndang bola tu pegi.. satu lagi keeper die... dgn trademark topinye... mmg beri impak kat aku....






spacecop gaban..
citer wajib tgk.... aku memang kipas+susah+mati gaban nie...
sampai kat skool pun aku masih gunakan ayat 'gaban z potong 2' ngan kengkawan...





dah tentu aku x leh miss citer nie.... dari episode 1 hingga abis aku tgk.... jiwa x tnteram kalo x dpt tgk masa dulu.... tp msa tgh iklan mesti aku nyanyi skali iklan ubat batuk cap ibu dan anak....

suria perkasa hitam....









seterusnya mospeada.... best gile motor bley tranforms jadi robot lekat kat badan kite... zaman tu aku gile ngan basikal.. so brangan2 gak le nak wat mcm citer tu... kuikuikui...







siap beli game macross mase kecik... robot2 kecik pun ada gak kumpul... tp bro aku le... die pun minat gak...

aku tumpang tgk je...







ni lagi sebahagian yg slalu aku tgk masa kecik2 dulu.... byk sgt smpai ada citer yg aku terlupe nak masukkan.....

dungeon and dragon
























the smurf























sebenarnya byk lagi... tp almaklumle citer yg dah lame... lupe da tajuk...
tp bile mngenangkan balik citer2 nie,,, trase la sket2 zaman riang ria dulu...