Tuesday, January 20, 2009

ape nak citer 1

well dapat le aku luangkan sket mase smbung perjuangan kawan2 supaya x putus2 hubungan....

ceter pertama aku nak gtau pasai cuti sekolah ari 2... first dalam sejarah stat keje... aku berjaya menghabiskan cuti aku dengan jayanya.... tnpa ganguan...tnpa tekanan....tnpa jmpe org yg bermuka2... kengkawan aku je yg tau sape...

mmg Allah 2 maha besar... ditakdirkan ayahanda aku jatuh sakit... lama gak masa cuti 2.. so time tu le dapat aku curahkan sebanyak2 kasih sayang aku menjaganya... sonok gak tidur kat spital.... leh borak2 ngan misi2 pelatih.. heheh...

kalo time malam aku borin sket pasal patients kene titon... so tempat aku slalu meronda2 malam... kaw rumah MAYAT... hehe.. nampak seram tp xde pe pun.... amacam ada brani ke...

0 bla..bla..bla...: