Thursday, January 22, 2009

kekalahan agus?????

hari nie mayb agus marah ngan aku.. tp esok lusa pasti die tersenyum balik kalo mengimbas balik coretan aku nie...

kuikuikuiiiii
adakan ketawa merupakan kemenangan atau...............................................................

kisahnya bermula begini...


di sebuah sekolah yang terpencil dan hanye dikaburi oleh kabus2 yg gelap......
muncul wira otromen n power ranges penyelamat bumi... hoho... silap citer....

hehe.. sebenarnya gambo tu masa latihan adik al-hafiz sbelum nak pegi bertanding wakil hilir perak ke peringkat negri....

so aku sambil2 tu trun le tgk mane2 kelemahan budak tu kalo bley diperbaiki..... rupenye x perlu coz budak nie ada X-Factor tersendiri....

so agus(skali lagi bukan nama sebenar) yg berposing tu saje nak test budak nie... tp malangnya nasib beliau ari tu coz kene men ngan budak je.,,,, agus pun dengan mcm gaya profesional memukul bola ping pong tetapi mudah disambut dgn tanpa perasaan oleh hafiz.. mcm abg2 nye jugak... muke x bley blah...huhu...

aksi hafiz bersahaja... muke macam jadi penonton je....... tp awas tangan nye bergerak pantas membalas hantaran agus......so agak susah pihak lawan leh baca gerak tangannye.....

kuang...kuang.. kuang,,,,. cayokk..

2 bla..bla..bla...:

Firol Fizoku said...

HAHAHAHA......Kalau boleh kalahkan budak tu..jangan bagi dia puas hati sekarang...