Tuesday, January 20, 2009

SERANGAN 20 LIPAN

waktu malam tu taun 2005... suasana mcm biasa smbil tgk tv layan perasaan di rumah B2 tue....

jam menunjukkan pukul 11.59pm, mata dah kene asap.. so time titun.... masa tu aku titon kat luar...
tp kalo member2 datang lepak tido sini aku tido luar....

mcm biasa aku menyiapkan tmpat titon aku... katil yang paling selesa bagiku ketika waktu itu...
iaitu lantai.... beralaskan TOTO biru yang aku bwa dari kg masa first posting....
agak daif la gak bilik tido aku jika dibandingkan bahagian ruang tamu atau dapor....

dengan perasaan yang tenang gulap gulita.. aku memulakan proses pengembaraan ke alam mimpi...
maka aku pun tertidur......
tidur......
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ (tanpa bunyi dengkuran tau!!)

.
.
.
.
.

aku merasakan sesuatu merayap di lenganku.... tp aku mamai dek mimpi ngan nyata....
suddenly aku merasakan kulit pinggang aku mcm kene bakar..... trus aku terbangun dgn pasang lampu... aku nampat kesan gigitan dengan darah sket.. trus cari minyak ....

tgh cari aku lupa menda yg gigit aku... skali pusing tengok atas toto aku ada 20 ekor lipan atau lebih berseronok bercanda diatasnya....

mengucap aku sekejap.... mana lak dtgnye lipan2 nie.... saiz pun sederhana.... nak kata yg kecik xde la sgt.. lebih kurang 15cm je besonya.. aku berjaya bunuh 10 ekor n aku masuk dlm botol air wat bukti esok ari..... yg selebihnya ghaib xtau kemana.....

masa aku bangun tu jam tepat kul pukul 3.00am.....
yg peliknya sbelum tidur mmg aku check n mmg xde pe pe pun....
tu la kisah misteri aku hadapi duk situ...

dah settle bunuh lipan2 tu.. aku smbg titon luar atas kerusi..... ngantuk beb.....
sakit, sakit gak.....ZzZzZzZzZzZzzZ

0 bla..bla..bla...: