Tuesday, January 20, 2009

ape nak citer 4


nie umah first posting aku... gamba ni aku amek dari nuar.. umah aku paling kanan skali.. dulu pintu 2 xde la seceria sgt warna tu.. lebih kurang sama warna je ngan umah nuar...

kalo aku nak citer pasal menda2 mistik... umah nie....

mmg xde langsung... xpenah kene la....selama 2 taun lebih aku duk umah nie.. terhindar dari gangguan benda2 halus smpai skrg....

skali pun x penah... x caye ke...
nak kata penakut.. sape2 pun mesti ada perasaan takut kan.. nak kata terlalu berani.. xdela sgt... just berani-berani je... kalo cuti skool... mmg gelap komplek... nak kata seram xde la sgt... pasai xde menda mngganggu....

so xde la nak citer pasai mistik nie.. tp menda len ada.. 2 len kali le cite.... panjang......................

umah nie la pertama kali aku dpat merasakan kuasa Allah SWT... ketika gempa bumi kat indonesia aritu... turut dirasai kat bumi ubern nie...

sampai penutup tangki air atas umah boleh trjatuh punyelah kuat gegaran tu.... subhanallah...
mintak2 xde dah kene lagi.. amin,..

satu lagi yg pasti pasal kenangan umah nie... kalo waktu subuh... jiran aku kat B1... mesti pasang radio lagu tamil punye...

tapi waktu balik skool... time aku plak melalak.... maklumla duk sorang kat dalam umah tu.. mcm studio le aku wat... pendengar setia aku... fakhrul nuar le.... stakat nie die x komen.. kira best la suare aku... tu yang sampai PSKPP kebangsaan taun 2005... pasai berlatih nyanyi kat umah nie...






0 bla..bla..bla...: