Tuesday, January 20, 2009

ape nak citer 6

sorang demi sorang bjaye memecah rekod ubern,,,,

terbaru adik Al-Hafiz berjaya memecahkan monopoli dlm acara ping-pong....
beliau akan mewakili hilir perak dlm acara itu...

bukan senang bdk melayu sampai ke tahap aku....
kecuali aku le... maleh nak citer nanti kembang idung aku lak....
yg aku tau budak tu dah sampai pencapaian aku semasa aku sekolah....
kalo die dapat wakil perak.... maknenye aku dah kene beat...

wel nak didik budak ping pong ke atau acara len bukan senang... kene byk afford n kreativiti jurulatih tue sendiri.... yang penting jgn kecewa kalo org len dapat nama... coz Tuhan n kengkawan yg akrab je yg tau....

bersesuai ngan motor lagendanya..... kini leh la iktiraf sbg juratih ping pong lagenda.... tau x sape..???? klik sini ...... leh tgk blog die.. salah sorang jurulatihnye..





0 bla..bla..bla...: