Tuesday, January 20, 2009

ape nak citer 2

so skool pun da setat... aku pun slalu menjenguk umah blakang aku bile aku kat dapor.. smbil teringat aku duk slalu nyakat burn.... "burn... ko masak ape arini...." tu le ayat aku kalo duk dapor smbil mjerit kat die... tp ayat reply die... "dah abis da... nak basuh pinggan ni" sambil tgnnye mengacau kari kpala ikan.... skrng ni dah xde.. masih kosong umahnye...

x silap aku dah 4 taun aku duk brjiran blakang umahnya... tp ape2 pun time kasih le kak anom... seorang yg xde berkira sgt pasal perangai aku nie... datng umah org nak makan je... heheh... free beb....

satu lagi aku teringat masa AF3... zaman mawi... masa tu umah aku lum ada astro dan aku masih kat umah lama berjiran ngan nuar... kalo die B2... aku lak B3... setiap minggu mesti lepak umah burn jadi Juri Jemputan Tak Bertauliah Depan TV.... hah.. panjang tu jawatan aku... mesti komen la pasal penyanyi2 AF2... itu x best la.. ini x best la... tp kak anom xjemu2 menghidangkan air n kdg2 makann untuk aku... padahal bukan ku pinta pun... heheh...
anyway tq...

kalo burn bace nie... aku nak die ingat pasal malam ngecat n ngemas umah lama die... time 2 aku, burn ngan mie kat umah... heheh... malulah...

para pembaca diingatkan jgn naik angin kerana penulis ini syok sendiri...
hehe... citer len plak...

0 bla..bla..bla...: