Tuesday, January 20, 2009

ape nak citer 3

ari pertama buka skool... aku rase cikgu pertama sampai awal...
tahun nie dalam sejarah dairi aku gak... datang terawal le dalam rekod aku.. kul 6.45am dah sampai skool...
alhamdulillah smpai sekarang aku masih menjadi da 1st teacher smpai skool... nak kata bgun awal.. xde la awal sgt.... kalo dulu umah aku ramai org.. tp skrg tinggal berdua n x lama lagi tinggal sorang...
housemate aku nak kawn mayb bln 3 nie...

aku... jgn ditanya... no komen..... yet...

taun nie... aku menjadi cikgu kelima paling senior kat skool... yg selebihnya sume org baru masuk ubern... paling senior skg ustajah siti aisyah... pastu kak zu...samsul..fadrussham... then baru aku...
perh.. macam da tua rasenye...

ada sorang ustajah baru posting... n 2 guru laki... baru gak...
pe'el aku kalo cikgu2 baru masuk nie.... burn sorng je leh bace kehendak aku.... senang citer objektifnya.. bukan membuli tp mencari serasi... falsafah....
biasanya kalo cikgu baru masuk aku jrg nak approach dorang terus... dalam masa sebulan dua nie, aku biar cikgu len beramah mesra dulu... hehe.. nak kata buli xde la... just i want a little bit respect... aku slalunya akan cakap menda2 penting sambil nada suara yg stess... menunjukkan kite nie mmg serius le...

reason aku wat mcm nie.. penah terjadi kat aku.. cikgu tu baru sehari masuk.. tp die boley pnggil aku engau je ngan aku.... aku mula2 masuk dulu hormat oo.. cikgu2 lama... panggil samsul abg lagi.. cume burn je xpasti jantina mane nak disebut,,,,,, kuikuikui...

senang cite nak percaya org tu... kene amek masa.. bkn sehari dua...
ape ape pun... sape kenal aku tau aku sebenarnya...

nampak gayenye... sorang guru dah melepasi tahap piawai aku... tunggu lagi 2 eko lagi.. tapi sume leh pas... hehhe... im not dat cruel/kejam...

0 bla..bla..bla...: